Voor de goede orde! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Tamara Vels - WaarBenJij.nu Voor de goede orde! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Tamara Vels - WaarBenJij.nu

Voor de goede orde!

Door: Tamaravels

Blijf op de hoogte en volg Tamara

02 April 2010 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Ik mis mijn ouders natuurljk ooooooooooooooontzettend! =P

Mijn hoofd besloot dat ik rustig gewoon om 7 uur wakker kon worden aangezien dat het vrijdag is. Maar het is Goede vrijdag en dat betekend dat ik vandaag vrij ben, en dat ik nog minstens een uur had kunnen slapen. Als je toch wakker ben heeft het weinig zin om te blijven liggen. (Ja, compleet nieuwe gedacht, heb ik hier geleerd) en ging ik even checken of er al iemand wakker was. Zo doende zit er nu een jongetje naast mij en vraagt hij zonder ophouden of ik hem zijn boek kan voorlezen. Dat ga ik dus zo maar even doen.

Ik ben gistermiddag wezen winkelen op zoek naar typisch toeristische dingen, niets gevonden! Er komen dus voorlopig nog geen Engelse kaarten die kant op. Ik ga zo naar de kerk en van het weekend ben ik bij iemand uitgenodigt, Katie, iemand van de kerk is dit weekend alleen omdat haar man weg is met vrienden, ze vroeg of ik langs kwam, even geen babies!

Nou, dat was het voor nu, ik ga voorlezen.

• 02 April 2010 - 09:29

Mama:

Leuk hoor fijne dagen

• 02 April 2010 - 11:08

Alweer Mama:

papa vindt het heel leuk dat je een uitnodiging hebt gehad voor het weekend.