One week, give or take. - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Tamara Vels - WaarBenJij.nu One week, give or take. - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Tamara Vels - WaarBenJij.nu

One week, give or take.

Door: Tamaravels

Blijf op de hoogte en volg Tamara

01 Augustus 2010 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Nog 6 daagjes voor voor dat mijn ouders hier komen en het voelt raar. Hoewel ik maar 5 maanden weg ben geweest voelt het toch of alles anders is. Linda (die ene jaar naar Peru is geweest) zegt dat je het pas echt voelt als je thuis bent, maar ik heb nu al wel een beetje dat gevoel. Om te beginnen heb ik geen flauw idee wat ik moet gaan doen volgend schooljaar. Ik heb besloten dat ik ga werken maar waar? Ga ik werk zoeken in Utrecht? Waarschijnlijk, ik moet namelijk wel mijn kamer houden en ik zie mezelf niet weer thuis gaan wonen.

Dus wat ga ik doen? Ik heb gevoel dat ik de weg een beetje kwijt ben en niet zo goed weet wat ik aan moet.

In elk geval, dit is mijn laatste week hier, ik ga er gewoon van genieten en probeer er niet teveel aan te denken. Als ik niet aan het werk ben zal ik mijn spullen inpakken of dat soort dingen, afscheid nemen en er verder er niet te veel aan denken. 10 dagen mensen voordat ik weer in Nederland ben.


  • 01 Augustus 2010 - 14:11

    Alie:

    Ik mail je een vacature door waar je nog tot 16 augustus op kunt reageren. Misschien is het iets voor je.

    Geniet nog van je laatste week!

    Enne...misschien bevalt de nieuwe au-pair niet zo goed, dan mag je vast wel weer terugkomen ;-)


  • 01 Augustus 2010 - 20:10

    Mama En Papa:

    Blij dat je niet een jaar naar Peru gaat, Engeland is niet zo ver weg gelukkig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 72922

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 16 December 2012

Mijn wereldreis!

14 Maart 2010 - 11 Augustus 2010

Engeland reis.

Landen bezocht: