Back in sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Tamara Vels - WaarBenJij.nu Back in sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Tamara Vels - WaarBenJij.nu

Back in sheffield

Door: Tamaravels

Blijf op de hoogte en volg Tamara

10 April 2010 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Nou, eigenlijk was ik woensdag al weer terug, maar ik ben de afgelopen dagen flink bezig geweest in en om het huis en heb vandaag genoten van het heerlijke lente weer. Ik denk dat we de 20 graden toch zeker wel bereikt hebben.

Ik heb de lang verwachte foto's. Ze staan hier: http://s908.photobucket.com/albums/ac283/Miss_Barbara/Sheffield/
Nu moet ik eerlijk bekennen dat photobucket ze een beetje door elkaar heeft gegooit. Even puzzelen dus.

Even iets grappigs wat ik met jullie wil delen.

Ik zat in de bus en toen kwam ik langs een 'speciale' winkel. Ik weet niet wat er zo speciaal was maar dat stond er in elk geval op de gevel. Kijk ik goed zie ik dat ze zeer Nederlands Euroshopper Sinasappelsap in de etalage hebben staan. Het kost 'maar' 3 pond, wat ongeveer E3,50 is.

Nou, een mini verslag op dit moment, het is 7 uur en het ruikt hier ontzettend lekker dus ik gok dat we zo gaan eten.

Ik wil nog even iedereen bedanken voor de leuke kaartjes!

  • 10 April 2010 - 18:28

    Mama En Papa:

    wat rook er dan zo lekker, vertel het in het volgende verhaal

  • 10 April 2010 - 19:45

    Alie:

    Leuke foto's. Zo krijgen we een goede indruk van je dagelijkse omgeving. En wat luxe, een eigen badkamer!

  • 11 April 2010 - 15:06

    Michelle:

    hebben de mensen ook een
    huisdier ?

  • 12 April 2010 - 09:12

    Tinus:

    Ziet er allemaal gezellig uit!
    liefs

  • 13 April 2010 - 06:51

    Bernhard:

    Heej Tamara,

    Ik heb even rondgeneusd in je verslagen en foto's; leuk hoor! Zet 'm op daar in 'good old England'

    Groetjes Bernhard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 72926

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 16 December 2012

Mijn wereldreis!

14 Maart 2010 - 11 Augustus 2010

Engeland reis.

Landen bezocht: