Het begin van het einde. - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Tamara Vels - WaarBenJij.nu Het begin van het einde. - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Tamara Vels - WaarBenJij.nu

Het begin van het einde.

Door: Tamaravels

Blijf op de hoogte en volg Tamara

15 Mei 2010 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Oke, technisch gezien een beetje dramatisch, maar toch. Wat bedoel ik? Ik zal het even uitleggen. De datum voor mijn terugreis is gezet.

Nu wil ik daar verder nog niet over na denken omdat ik hier nog maar 2 maanden ben en ik dus nog 3 maanden voor de boeg hem, maar toch. Het zit eraan te komen.

Maar goed, wat heb ik gedaan de afgelopen dagen? Vorige week zondag morgen had ik met mijn bijbelgroep een brunch en daarna deden we een soort van hints. Het was heel leuk om iets te doen met andere mensen dan de Benn family, heel erg leuk. Ik voel me heel erg thuis bij de kerk. Morgen hebben we opzetten bij de kerk.

uhm, ik ga over 2 weken naar Londen voor een paar dagen. De familie zelf gaat naar Glasgow maar ik zag het niet zo zitten (autorit, met hun in een huisje voor een week) dus ik ga een paar dagen naar Londen. Wel een beetje spannend, zo in mijn eentje naar een enorme stad, maar ja. Ik ben in Sheffield, ik ben op mezelf gaan wonen in het afgelopen jaar. Ik denk dat ik een paar dagen Londen ook wel aan kan.

Ik wil iedereen bij deze nog even bedanken voor de kaartjes en andere post. Ik vind het altijd leuk om post te krijgen zo weet ik zeker dat jullie mij niet vergeten!

Als je mijn adres niet hebt *hint hint*

Tamara Vels
24 cruise road.
Norton, Sheffield
S11 7EF
England.

Dat was het weer, misschien heb ik volgende week meer te vertellen.

  • 16 Mei 2010 - 13:21

    Alie:

    Wat stel ik me voor bij "opzetten bij de kerk"?

  • 16 Mei 2010 - 17:09

    Mama En Papa:

    papa vraagt zich af of je je nu al terug gaat trekken, het duurt nog even

  • 16 Mei 2010 - 18:01

    Tamara.:

    Terug trekken? Niet echt, ik doe nog vollop mee!

    Het opzetten van de kerk, daarmee bedoel ik het neerzetten van de tafels voor het eten na de dienst, bijbels in de banken leggen, creche opzetten. Opruimen na het eten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 72876

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 16 December 2012

Mijn wereldreis!

14 Maart 2010 - 11 Augustus 2010

Engeland reis.

Landen bezocht: