Zon-dag. - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Tamara Vels - WaarBenJij.nu Zon-dag. - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Tamara Vels - WaarBenJij.nu

Zon-dag.

Door: Tamaravels

Blijf op de hoogte en volg Tamara

22 Mei 2010 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Een verslag uit sheffield! Zoals de titel misschien al doet vermoeden is er veel zon. Gisteren en vandaag was het zuper lekker weer, ergens rond de 27 tot 30 graden. Ik begin al een lekker kleurtje te krijgen en het word tijd dat ik wat kortere broeken of rokken ga kopen. En slippers zouden ook wel fijn zijn.

Er zijn weinig bijzondere dingen gebeurd in de afgelopen dagen, het was lekker weer, je past op kinderen, maakt schoon en zorgt voor avondeten.

Ik wil iedereen bedanken voor alle postjes, het is altijd erg leuk om post te krijgen van 'thuis'. Wel even schrikken toen er een belasting envelop kwam, maar gelukkig was de inhoud wel leuk!

Er zijn 2 nieuwe foto's in mijn album die ik buiten gemaakt heb met Fergus en Gregor.

Volgende week ga ik naar Londen, daarna krijgen jullie waarschijnlijk wel meer verhalen.

  • 22 Mei 2010 - 16:23

    Mama:

    het weer is hier ook lekker

  • 23 Mei 2010 - 17:33

    Alie:

    Je kent de slogan toch van de belastingdienst? "Leuker kunnen we het niet maken". ;-)

  • 26 Mei 2010 - 09:08

    Tineke:

    Leukleuk, dat je het zo naar je zin hebt!
    Wij moeten ook opschieten met post, anders ben je al weer terug voor dat je iets krijgt..
    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 72942

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 16 December 2012

Mijn wereldreis!

14 Maart 2010 - 11 Augustus 2010

Engeland reis.

Landen bezocht: