Nog een update. - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Tamara Vels - WaarBenJij.nu Nog een update. - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Tamara Vels - WaarBenJij.nu

Nog een update.

Door: Tamaravels

Blijf op de hoogte en volg Tamara

17 Maart 2010 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Het word steeds moeilijker om niet in het engels te typen. Ik praat, doe en denk de hele dag in het engels en dan is het Nederlands toch wel even lastig.

Vandaag even een kort berichtje. Ik ben vanmorgen vrij want Rory word door iemand anders naar school gebracht, dat betekend dat je rustig wakker kunt worden en op je gemakje de kinderen aan kunt kleden. Aangezien ik best wel moe ben van alle nieuwe dingen en alles besloot Linda dat ik vanmorgen wel uit kon slapen. Dat ging mooi niet door want om kwart over 7 stond er een jongetje aan mijn bed, "Time to wake up!". Nou heeft Fergus echt geluk dat hij zown schatje is want anders...

Ik krijg nog steeds niet de foto's van mijn camera op mijn laptop dus ik heb even een paar foto's gemaakt met de webcam van mijn laptop om jullie toch een beetje een idee te geven van waar ik zit.

Er zijn 2 foto's van mijn kamer, en een foto van het uitzicht wat ik heb uit het raam dicht bij het bureau. Je kunt het niet goed zien maar in de verte ligt een heuvel en als het donker word gaan er allemaal lampjes aan. Super tof om te zien.

De familie waar ik zit is echt super aardig, ze geven me veel vrijheid en worden niet moe van al mijn vragen. Overal waar ik met Linda heenga komen we mensen tegen uit de kerk die al van alles over mij gehoord hebben en echt heel aardig zijn. Ik voel me best wel thuis. De komende 5 maanden ben ik hier echt met plezier.

Misschien is het wel leuk om wat meer te vertellen over de kinderen. Nu dat ik er over denk is met misschien wel leuk om een foto van de familie erbij te doen.

Oke, Linda en Richard Benn, de ouders, moeder is huismoeder en vader is huisarts. Hij maakt best wel lange dagen en moest soms 's nachts weg. Linda is super aardig en doet echt haar best om me thuis te laten voelen, super. Ze is ook schots was het verstaan van haar een beetje moeilijker maakt, maar ze herhaalt alles geduldig.

Dan is er Rory, de oudste, hij gaat sinds een paar maanden naar school en vind dat helemaal geweldig. Hij vind het lastig dat hij niet zoveel aandacht krijgt als hij zou willen van mijn ouders en kan soms op een vervelende manier aandacht vragen. Hij helpt me echt overal bij, en legt moeilijke dingen uit. Ook al weet ik het wel, wel lief.

Fergus is de tweede, hij zit bij zijn vader op schoot. Op dit moment leert hij om zindelijk te worden en hij moet vaak naar de wc voor een 'wee wee'. Hij vind het geweldig om verstoppertje te spelen, en als je hem kietelt schaterd hij het uit. Op maandaag gaat hij naar playgroup en de rest van de week is hij gewoon thuis. Hij geniet echt van de aandacht die hij dan krijgt. Hij is echt een schatje met een aanstekelijke lach. Wat wel een minpunt is, hij praat nog niet zo goed. (tuurlijk niet, hij is 2,5) en dat maakt hem soms wat lastig te verstaan. Zeker in het engels is dat toch wel moeilijk.

Dan is er nog een tweeling, Gregor and Murray. Ze zijn geen een-eiïge tweeling, en dat is maar goed ook. Murray heeft een blauwe jas aan en Gregor de rode. Murray is best makkelijk en al snel tevreden als hij rechtop zit en een speeltje heeft om te spelen. Gregor niet, hij houd van contact. Het liefste 'staat' hij op je benen en springt op en neer. Ze houden allebei van knuffelen en contact. 1 baby is veel werk, maar als je er 2 tegelijk hebt lijkt het wel zoveel werk alsof je 3 babies hebt. Ze hebben altijd tegelijk honger, of een vieze luier of verdriet. En hoewel ik nooit had verwacht dat babies zoveel werk waren zou ik het toch niet willen ruilen. (ze zijn toch neit van mij, maar je voelt je best wel verantwoordelijk). Het duurt even, maar langzamerhand leer je alle trucjes.

Deze week is Lorna er, de zus van Linda en die is schotser dan schots, wat opzich wel tof is, maar net zo onverstaanbaar.

Mijn verhaal is toch langer geworden dan ik dacht. Ik ga maar eens even beneden kijken.

Dag!

p.s. De reacties zijn tof om te lezen!

  • 17 Maart 2010 - 12:48

    Pim:

    hoi Tamara,

    leuke kamer :)(hoog ikea gehalte)

    groetjes aan je kiddo's :D
    succes daar

  • 17 Maart 2010 - 13:04

    Mama:

    leuk
    ik print het uit voor oma en oma dan kunnen ze het ook lezen

  • 17 Maart 2010 - 14:22

    Laura Los:

    Hi nichtje,

    ik vind het maar tof van je hoor da je dit zo durft, voor eerst vliegen en naar een vreemd land!! We zijn blij dat je het naar je zin hebt. Tja over kids kan ik alleen maar zeggen dat het me inderdaad een gekke huis lijkt, ik vind mijn 2 meisjes al super druk! veel plezier daar he,
    groetjes uit Hooglanderveen.
    ps maail je even je adres naar ons?

  • 17 Maart 2010 - 18:19

    TIneke:

    haha! Wat Pim zei wilde ik ook zeggen!
    Je schrijft erg tof en het klinkt erg gezellig!
    geniet :)
    liefs

  • 17 Maart 2010 - 18:54

    Alie:

    Woon je in het huis met de witte voordeur? (Google streetview)
    Vandaag was het oud papierdag zo te zien ;-).
    Leuk dat zoveel mensen al van je komst wisten.
    Dat betekent dat ze in elk geval naar je komst hebben uitgekeken. 't Is voor hun bijna net zo spannend als voor jou natuurlijk.

  • 17 Maart 2010 - 20:24

    Joan:

    Super top allemaal zeg! Het klinkt als een druk bestaan, maar met erg veel gezelligheid! Ik hoop dat je niet al te streng hoeft te zijn...
    Ik vind het echt heel stoer dat je het toch wel mooi heb gedaan!!!
    Liefs

  • 18 Maart 2010 - 20:41

    Boer'nschuure:

    De groeten van Bandi en van Anton Corton

  • 19 Maart 2010 - 07:56

    Clarieke:

    Hej meid!
    Wat een luxe logeerkamer heb je ;) Fijn dat je het naar je zin hebt. De jongens zien er ook echt schattig uit!
    Zou je je adres even naar mij willen mailen? Dan kan ik eens een kaartje sturen ;)
    Liefs!

  • 19 Maart 2010 - 21:06

    Johanna Liefers:

    hoi tamara hoop dat je daar snel gewend bent.
    En dat het een leuk gezin is en er met veel plezier mag wezen.
    Groetjes Johanna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 72886

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 16 December 2012

Mijn wereldreis!

14 Maart 2010 - 11 Augustus 2010

Engeland reis.

Landen bezocht: