Rectificatie. - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Tamara Vels - WaarBenJij.nu Rectificatie. - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Tamara Vels - WaarBenJij.nu

Rectificatie.

Door: Tamaravels

Blijf op de hoogte en volg Tamara

19 Maart 2010 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Ik heb onlangs aan verschillende mensen mijn adres gegeven, helaas had deze een onvolledige postcode.

24, Cruise Road,
Sheffield. Norton.
S11 7EF

Dit is het adres wat je moet hebben.

Verder kan ik niet geloven dat ik mijn eerste werk week er al bijna op heb zitten. Het is een eindeloze cirkel van voeden, luiers verschonen en spelen. (oke dat is niet waar, maar soms voelt het wel zo) Ik verschoon inmiddels luiers als een pro en het is niet zo erg als ik gedacht had.

  • 19 Maart 2010 - 19:27

    Jessica:

    Al die verhalen, het klinkt zo super tof hee, zal ik je van de week of volgende week of die daar na, is een kaartje sturen? :P
    veeel plezier!

  • 20 Maart 2010 - 11:51

    Mama:

    De groetjes van Theo en Ricky
    Ze zouden ook nog een mailtje sturen

  • 22 Maart 2010 - 07:58

    Tineke:

    Klinkt goed! Knap van je luiers :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 72946

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 16 December 2012

Mijn wereldreis!

14 Maart 2010 - 11 Augustus 2010

Engeland reis.

Landen bezocht: