Even vanuit China. - Reisverslag uit Peking, China van Tamara Vels - WaarBenJij.nu Even vanuit China. - Reisverslag uit Peking, China van Tamara Vels - WaarBenJij.nu

Even vanuit China.

Door: Tamaravels

Blijf op de hoogte en volg Tamara

21 Januari 2012 | China, Peking

Hallo iedereen,

Ik ben goed aangekomen in China en het is tot nu toe erg leuk. Helaas kan ik geen internetverbinding krijgen metm ijn laptop dus kan ik het lange verslag wat ik heb getypt niet posten, maar ik wilde jullie toch laten weten dat het goed gaat.

Ik ben tot de 31e hier in Beijing en daarna ga ik verder, met een beetje geluk heb ik internet daar, of misschien eerder hier en krijgen jullie dan alle verhalen te horen.

Dus voor nu,

Fijn weekend!

  • 21 Januari 2012 - 10:35

    Bart:

    Fijn dat je veilig bent aangekomen. Ben benieuwd naar je verhalen.

  • 21 Januari 2012 - 10:48

    Tineke:

    Hey! Succes met alles wat je gaat doen :) x

  • 21 Januari 2012 - 11:03

    Papa En Mama:

    Fijn je even gezien te hebben en 'gesproken'of moet ik zeggen getypt

  • 21 Januari 2012 - 13:12

    Hetty En Bernhard:

    Heej Tamara,

    maak er iets mooi's van , veel zegen!!

  • 21 Januari 2012 - 14:45

    Riet De Groote :

    Dag Tamara.

    Goed wat je allemaal doet, ik hoorde het van je moeder, ik ben het baasje van Lotje.
    Jammer dat je nu niet veel meer achter je laptop kan zitten, we wensen je heel veel plezier en veel sterkte toe.
    Groetjes,
    Albert en Riet de Groote en een pootje van Lotje.

  • 21 Januari 2012 - 18:02

    Danique:

    Veel plezier daaaar!(:

    Groetjes.

  • 21 Januari 2012 - 19:51

    Alie:

    Je maakt ons wel nieuwsgierig....Ga je ook naar de "Verboden Stad"? Het lijkt me zo geweldig om dat in het echt te zien.
    Ik sprak je moeder vanmiddag bij oma en hoorde al dat je veilig was aangekomen en dat je het naar je zin had. Fijn om te weten.
    Knuffel van ons.

  • 21 Januari 2012 - 20:07

    Pim:

    Goed dat je er bent, ben erg benieuwd naar je verhalen :)

  • 22 Januari 2012 - 14:04

    Corien:

    Hoi Tamara,

    Leuk om je te volgen op je wereldreis.
    Ik vind het toch wel super dapper van je.
    Ik hoop dat je veel lieve en bijzondere mensen mag ontmoeten op je reis,zodat je dingen ook direct kan delen met anderen.
    Ben je nu daar waar je gaat werken?
    Ik wens je heel veel zegen toe.

    Corien

  • 22 Januari 2012 - 16:30

    Gerrie Van. 't Hul:

    Hallo even een bericht uit het winderige Nederland.
    Wij hebben nog niet je hele verslag gelezen, maar dat zal ik nog een keer doen.
    Groetjes vanuit Oosterwolde Gld

  • 22 Januari 2012 - 18:18

    Gerda Doodeman:

    Hoi Tamara,

    Sprak gisteren je vader en Jessica en heb nu net al je verhalen gelezen.
    Vind je een kanjer dat je deze reis maakt, op vakantie gaan is leuk maar een jaar alleen rondreizen, daar moet je wel lef voor hebben.
    Hoop dat het je allemaal goed gaat en we blijven je volgen.

    Groetjes,
    Marco en Gerda Doodeman, Floris en de varkentjes (weet je tenminste wie we zijn)

  • 22 Januari 2012 - 21:20

    Janneke:

    Heel fijn om te horen dat het goed gaat!! ben natuurlijk benieuwd naar je verslag, is echt een feestje om te lezen! Ik zal je niet jaloers maken met enthousiaste VEZ verhalen, maar wel een dikke knuffel van ons alle vijf!! hier gaat het goed, we bidden dat je mooie contacten krijgt daar! liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Tamara

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 72958

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 16 December 2012

Mijn wereldreis!

14 Maart 2010 - 11 Augustus 2010

Engeland reis.

Landen bezocht: