Afscheid. - Reisverslag uit Wapenveld, Nederland van Tamara Vels - WaarBenJij.nu Afscheid. - Reisverslag uit Wapenveld, Nederland van Tamara Vels - WaarBenJij.nu

Afscheid.

Door: Tamaravels

Blijf op de hoogte en volg Tamara

01 Januari 2012 | Nederland, Wapenveld

Het duurt nog een wel voordat ik weg ga, en misschien is het al wel wat vroeg om over afscheid te beginnen, het is al wel vollop aan de gang. Om te beginnen was de laatste week van december mijn laatste week op mijn werk. Het voelt raar om afscheid te nemen van klanten, maar je hebt vaste klanten die geïnteresseerd zijn in wat je gaat doen. Ik weet niet voor hoeveel mensen ik het adres van mijn weblog heb opgeschreven.

Hoe raar het ook klinkt, het voelde best een beetje verdrietig om afscheid te nemen van de vaste klanten, je raakt toch gehecht aan Jenneke met haar cavia bob, die mevrouw die altijd eukaneuba en konijnvoer koopt of Meneer Jonker met zijn grapjes. Aan de andere kant, ik denk niet dat ik tijd heb om te ze missen als ik onderweg ben.

Wat vandaag ook de laatste keer was, was de kerk. De VEZ is toch wel een fijne kerk met liefdevolle mensen en heerlijke aanbidding, wijze lessen en een gevoel van samenzijn.

Komende week is er nog meer afscheid te nemen, dinsdag de McChurch, vrijdag mijn afscheidsfeest en dan zondag de allerlaatste mensen.

Ach, over een jaar ben ik al weer terug.

  • 02 Januari 2012 - 07:17

    Mama:

    Ja nog 6 nachtjes slapen dan is het zover

  • 02 Januari 2012 - 11:18

    Janneke:

    brrr...ik leef met je mee!! we gaan je hier ernstig missen!!

  • 04 Januari 2012 - 09:04

    Jessica:

    Hoi Tamara, ik wens je voor 2012 een hele fijne bijzondere en reislustig jaar.
    En dat je net als Joan vele bijzondere mensen gaat ontmoeten waar vele vriendschappen uit zullen ontstaan. Maar ook een superformiweldigeindefantakolosachtige jaar voor je zelf. Ik kan niet anders zeggen net als bij Joan dat ik het heel erg gaaf vindt maar dat het ook karakter toond dat je zo een jaar in je uppie op reis gaat over de hele wereld! Ik ga je zeker volgen en ben erg benieuwd wat je allemaal gaat beleven. Een hele goeie reis!!!

    groetjes Jessica
    (voor het geval je denkt who the hack is Jessica, ik ben de andere helft van de moeder van Joan :-)

  • 04 Januari 2012 - 14:12

    Joan:

    Hey Tamara!
    Wat komt het allemaal dichtbij he? Dat gaat vaak zo, je kijkt er zo lang naar uit en het lijkt niet dichterbij te komen, en dan opeens gaat de tijd zo snel en krijg je toch een beetje de schrik in de benen. Tenminste, zo ging dat bij mij... Misschien ben jij wel veel dapperder en heb je er alleen maar zin in!
    Ik wens je in ieder geval heel veel succes met de laatste paar daagjes, en een hele fijne reis!!!!!

    -X-

  • 04 Januari 2012 - 18:01

    Aartje:

    hoi tamara

    ik wil je een goede reis wensen
    ik vind het een hele onderneming van je om een wereldreis te maken .
    geniet ervan .
    je gaat niet alleen er reist steeds iemand met je mee,stel daar je vertrouwen op

    gr.aartje

  • 06 Januari 2012 - 19:53

    Mienke Elisabeth:

    Ik hoop dat je een super afscheidsfeest hebt!
    Sterkte de laatste dagen!
    Waar ga je als eerste naartoe?

    Groetjes,
    Mienke

  • 06 Januari 2012 - 19:55

    Mienke Elisabeth:

    Oh hihi Rusland!

  • 07 Januari 2012 - 21:20

    Corry Bosman:

    Hallo Tamara,ik hoorde van je moeder van je grote reis,meid wat zul jij veel zien,mooie dingen en mindere denk ik,ik hoop dat je heel veel zult genieten,en ik ga je zeker volgen,en aan het eind van het jaar hoop ik je weer te zien als ik papagaaienvoer kom halen hahaha,heel veel succes en gods zegen op deze reis.gr corry

  • 08 Januari 2012 - 12:19

    Papa En Mama:

    Nu ben je echt weg en al bijna in Moskou
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wapenveld

Tamara

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 72917

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 16 December 2012

Mijn wereldreis!

14 Maart 2010 - 11 Augustus 2010

Engeland reis.

Landen bezocht: