Nog 10 uur. - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Tamara Vels - WaarBenJij.nu Nog 10 uur. - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Tamara Vels - WaarBenJij.nu

Nog 10 uur.

Door: Tamaravels

Blijf op de hoogte en volg Tamara

14 Maart 2010 | Nederland, Nieuwegein

Ja, helemaal goed, nog 10 uur en ik land in Engeland.

Nog 10 uur totdat ik mijn au pair gezin ontmoeten, of nouja, Linda.

Nog 10 uur plus wat meer tot ik het gezin ontmoet.

Nog 8,5 uur voor dat ik opstijg met het vliegtuig.

Nog ongeveer 7,5 uur totdat ik afscheid neem van Papa, Mama, Joan en Kevin.

Nog 6,5 uur voordat ik op schiphol moet zijn.

Nog 5 uur voordat mijn ouders hier zijn om me naar schiphol te brengen.

Nog 5 uur om de laatste dingen in te pakken, te douchen, mijn kamer schoon te maken (ja dat had ik eigenlijk wel eerder moeten doen ja.) nog 5 uur om zo bang te worden dat ik me verstop onder het bed, nog 5 uur om zenuwachtig rond te rennen.

Zo lang duurt 10 uur helemaal niet, en momenteel vraag ik me echt af wat me bezielt, 5 maanden naar een vreemd land met vreemde mensen. Brr.

Nog een paar minuten voordat ik het echt neit meer voor elkaar krijg om lang in bed te blijven liggen en bezig ga.

Dag Nederland!

  • 14 Maart 2010 - 20:54

    Je Tante:

    Je gaat toch wel echt weg? Anders wil ik die ponden terug hoor ;-).

  • 15 Maart 2010 - 06:31

    Mama:

    Gelukkig be je nu in Engeland en zoals je al zei, het vliegen is tof.
    Ik mail je nog wel

  • 15 Maart 2010 - 10:36

    Tinus:

    Nu ben je er! Ik hoop dat je het vliegen tof vond!
    Hou je taai.
    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 72940

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 16 December 2012

Mijn wereldreis!

14 Maart 2010 - 11 Augustus 2010

Engeland reis.

Landen bezocht: