Stroopwafels, Buzz Lightyear en meer. - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Tamara Vels - WaarBenJij.nu Stroopwafels, Buzz Lightyear en meer. - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Tamara Vels - WaarBenJij.nu

Stroopwafels, Buzz Lightyear en meer.

Door: Tamaravels

Blijf op de hoogte en volg Tamara

25 Juli 2010 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Minder dan 2 weken tot mijn ouders komen en ik weet nog steeds niet of ik er blij en verdrietig om ben. Eerlijk gezegd is het wel fijn om naar huis te gaan voor een beetje, ik ben de laatste tijd moe en gewoon ontzettend toe aan vakantie, aan de andere kant is het idee dat ik hier voorloping niet meer terug kom niet zo fijn.

In elk geval, er zijn mensen op visite dit weekend en het is 'gezellig' druk. Vanmorgen zaten er 11 mensen aan de ontbijttafel. Man,druk druk druk! Gezellig, dat wel maar pfoeh, niet mijn favoriete ding. Het is een gezin uit schotland en ze hebben van die heerlijk sterke schotse accenten.

Maar, stroopwafels. Lang niet gehad! Er is dit weekend een festival in Sheffield, met veel muziek en maar veel verschillende kraampjes, en 1 was van een nederlandse man die allemaal Nederlandse producten had. Zo ook stroopwafels. Ze waren ontzettend duur maar minstens net zo lekker, dus dat is wel goed. Het was gister echt lekker weer en flink wat bandjes en artiesten gezien.

Verder is het morgen Fergus' verjaardag maar dat hebben we vandaag gevierd, hij kreeg een mega toffe buzz lightyear pop, hij is echt te groot, maar wel tof, en ik had een brandweer autogekocht, compleet met licht en geluid. Iets wat de ouders zelf waarschijnlijk niet zouden hebben gekocht, want ja, geluid is irritant genoeg.

Het eerst schooljaar is voorbij voor Rory en dat is maar goed ook want ik heb geen idee mee wat voor en wat achter. Ik was er woensdag half van overtuigd dat het vrijdag was en gistermorgen stond ik om 7 uur al naast mijn bed. Gelukkig realiseerde ik me op tijd dat ik er nog niet uit hoefde en kroop ik lekker weer in bed.

2 weken mensen, 2 weken.

  • 25 Juli 2010 - 18:23

    Mama En Papa:

    Wij hebben er wel zin in om te komen, ik heb hele leuke t shirts gekocht voor de jongens, ik mail je nog even

  • 27 Juli 2010 - 20:25

    Tineke En Pim:

    Buzz Lightyear!
    Van ToyStory! Hoera! Die hebben we laatst in de bios 3d gezien.
    En stroopwafels, ik denk dat wij die man in Zweden hebben gezien. Sprak hij Nederlands?

    Succes met de laatste tijd. Of het leuk is of misschien ook niet, geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 72871

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 16 December 2012

Mijn wereldreis!

14 Maart 2010 - 11 Augustus 2010

Engeland reis.

Landen bezocht: