Flessenpost... - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Tamara Vels - WaarBenJij.nu Flessenpost... - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Tamara Vels - WaarBenJij.nu

Flessenpost...

Door: Tamaravels

Blijf op de hoogte en volg Tamara

18 Juli 2010 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Calpol, een soort vloeibare asperine, vreselijk zoet en plakkerig.

3 weken, 3 weken, 3 weken. Het voelt zo ongelovelijk onwaar. Een grap, of misschien een leugen als je wil. Maar niets is minder waar. Over een paar weken ga ik mijn ouders van het vliegveld halen en i kben heel benieuwd hoe dat zal gaan. Word er gehuild? (vast wel =p) Gaat mijn moeder voor in de auto zitten terwijl we links rijden? (vast niet) en zo meer.

Ik denk wel dat het raar is. 2 werelden, Engeland en Nederland (2 leefwerelden) worden gemixt en ik heb geen idee hoe dat gaat worden. Misschien word het een drama (denk aan taalbarriere, ruzie, huilen schreeuwen) of misschien ook niet. Ik kan in elk geval vertellen dat mijn ouders er naar uit zien om hier te komen, vooral mijn moeder is nieuwschierig naar de krummels die hier rondlopen.

Mijn Lummels...

Fergus begint me eindelijk Tamawa te noemen in plaats van mawa en dat is wel fijn. Grappig ook trouwens sinds hij veel te veel nadruk legt op de ta. Gregor is echt een aapje aan het worden. Hij heeft uitgevonden hoe hij de trap op moet komen en hij doet dat dan ook met plezier. Verder raced hij door het huis (kruip racen we te verstaan) en begint hij met alleen te lopen. (een paar stappen voordat hij lachend op de grond valt) maar toch.

Murray is minder blij de laatste tijd, hij kruipt nu wel beter maar is niet helemaal tevreden. Maar hij blijft lief en schattig en zingen met Murray is geweldig.

Verder wil ik jullie wijzen op een held van een Man: Maarten van Rossem. Mochten jullie niet bekend zijn met deze Amerika expert adviseer ik jullie om hem even op te zoeken op youtube, want hij is een held!

Dat was het voor nu. Ik moet maar eens uit bed en straks naar de kerk enzo!

Comments worden zeer veel gewardeerd. Laat me trouwens ook even weten of jullie geïntresseerd zijn in een welcome back party!

  • 19 Juli 2010 - 11:11

    Mama En Papa:

    Je blijft schrijven, fijn is dat, het 1e zal wel meevallen maar voorin zitten, dat wacgt ik inderdaad wel even mee, jij moet papa toch een beetje de weg wijzen.
    Verder wachten we gewoon af en mijn engels is niet uitmuntend maar het kan er wel mee door.

  • 20 Juli 2010 - 11:48

    Tineke:

    Maarten van Rossem is geweldig!
    Zoek ook een keer de aflevering bij De Wereld Draait Door, dan is zijn broer er ook. Die twee praten echt hetzelfde!
    liefs

  • 20 Juli 2010 - 13:38

    Mama En Papa:

    Is het weer echt zo slecht als op de site staat, 11 graden of zoiets. Hier is het ruim 30 graden wel een tikkie te

  • 21 Juli 2010 - 20:08

    Tineke:

    Uiteindelijk hebben we toch samen de afwas afgemaakt, lief van me he!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 72892

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 16 December 2012

Mijn wereldreis!

14 Maart 2010 - 11 Augustus 2010

Engeland reis.

Landen bezocht: