Nummer zesentwintig. - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Tamara Vels - WaarBenJij.nu Nummer zesentwintig. - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Tamara Vels - WaarBenJij.nu

Nummer zesentwintig.

Door: Tamaravels

Blijf op de hoogte en volg Tamara

12 Juli 2010 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Kun je het geloven? Over 26 dagen komen mijn ouders naar Engeland, over 28 dagen verlaat ik dit huis en over 30 dagen verlaat ik Engeland. (dwz als ik nog een keer een vliegticket boek voor die tijd). De tijd vliegt letterlijk voorbij en dat is best wel een beetje eng.

De afgelopen week wat druk, anders, raar. Ik ben met Rory naar Shrek 4 geweest, maar hij vond het best eng dus zijn we halverwege maar gegaan. Uiteindelijk zat ik daar voor hem en niet voor mezelf. Wat wel stom was was dat ik elke dag 2 keer de heuvel op moest, maar niet geklaagd, daar krijg je spieren van. We zijn nog naar het park geweest en hebben koekjes gebakken enzo, en denk dat hij het best wel leuk vond.

Zaterdag ben ik naar het park geweest want het was ontzettend warm en het was wel fijn. Zondag heb ik eerst een gat in de dag geslapen, daarna ben ik een uur blij geweest dat Linda en de kinderen weer terug waren en daarna ging ik naar de kerk want ik moest koken. Dat was erg leuk en gezellig, ik heb alle ins and outs gehoord over de nieuwe twilight film en we hebben 84 scones gemaakt. Ook het opdienen is altijd erg leuk, even met iedereen praten, mensen weten allemaal dat ik uit Nederland kom dus veel over de voetbal gisteren!

Ik ben trouwens blij dat het hele voetbal gebeuren afgelopen is zeg, fijn voor Spanje dat ze wonnen.

Vandaag is nogal hectisch tot nu toe. Linda voelt zich vreselijk beroerd en is de hele dag dr bed nog niet uit geweest, tenminste, niet dat ik haar heb gezien. Dus ik ben al de hele dag aan het oppassen. Ook regent het dus het is niet zo dat je gewoon even een stukje kunt gaan wandelen.

Na een vroege lunch. Geloof me een tweeling eten geven in je eentje is niet makkelijk. Daarna babies in bed gestopt, en ze bleven maar huilen dus toen heb ik er maar wat Carpol in geschoten, dat hielp wel (ze krijgen meer tanden op het moment.) dus nu slapen, of in elk geval, liggen ze al bijna een uur stil op bed. Hopen dat ze nog even iets langer slapen voor mijn rust.

Oke niet dus.

Rory gaat vanavond bij iemand anders eten dus het is dus ik versus 3 kleintjes, kun je je voorstellen hoe tof dat gaat worden? Tijd om weer dingen te gaan doen!

  • 13 Juli 2010 - 07:09

    Mama:

    Het was hier ook erg warm maar nu is het gelukkig iets koeler. Groetjes van Kevin, hij heeft al 2x gebeld.
    Wat is Carpol?

  • 14 Juli 2010 - 21:24

    Alie:

    84 scones mmm...met clotted cream? Ik hou me aanbevolen als je in Wapenveld/Nieuwegein je kookkunst gaat bewijzen. Moet je wel mix uit Engeland meenemen, want wat ze hier als mix voor scones verkopen lijkt er alleen maar op.

  • 15 Juli 2010 - 17:37

    Tineke:

    Lekker die scones!
    NCIS vordert hier snel, er moet echt een nieuwe seizoen uitkomen!
    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 72892

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 16 December 2012

Mijn wereldreis!

14 Maart 2010 - 11 Augustus 2010

Engeland reis.

Landen bezocht: