Ziek. - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Tamara Vels - WaarBenJij.nu Ziek. - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Tamara Vels - WaarBenJij.nu

Ziek.

Door: Tamaravels

Blijf op de hoogte en volg Tamara

29 Mei 2010 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Weken zie ik er naar uit om naar Londen te gaan, word ik ziek! Ik ben dus flink pissig en vraag me af of ik dan misschien iets verkeerds gegeten heb. Hoor ik van Linda dat 3 van de 4 jongens ziek zijn en dat ze zich zelf ook niet helemaal goed voel. Lekker als je op vakantie bent. Niet fijn als je thuis bent, ronduit een ramp als je op vakantie bent.

Ik voel me nu al weer beter dus misschien was het 1 van die 24 uurs dingen. Met een beetje geluk kan ik maandag alsnog weg.

Zo, dan weten jullie dat dus ook.

Trouwens, ik kwam er achter dat ik over 6 dagen al jarig ben. Help!

  • 30 Mei 2010 - 05:12

    Papa En Mama:

    Wat jammer zeg maar kun je alsnog niet een paar dagen gaan deze week.

  • 30 Mei 2010 - 10:07

    Alie:

    Is je treinkaartje nog wel geldig? Anders heb je dubbel pech. Gisteren regende het trouwens in Londen zag ik op tv. Een schrale troost.

  • 31 Mei 2010 - 07:35

    Tineke:

    Beterschap!! Hopen dat de kids ook allemaal snel beter worden :)
    liefs

  • 31 Mei 2010 - 17:06

    Joan:

    Arme jij!!! Ik hoop dat je je niet al te broerd heb gevoeld. Ga je nou dan alsnog weg naar Londen? kun je je ticket zo maar omwisselen?
    Ik zit hier nu lekker in het zonnige spanje, en ben al lekker verbrand. de hele dag bergen op en af lopen, sommige zijn echt heeeeeel erg hoog, ik doe dus in ieder geval nog wat aan mijn conditie ;)
    Veel liefs uit Aliaga!

  • 07 Juni 2010 - 08:51

    Pim:

    waar blijft het verhaal van je London avontuur?

  • 17 Juni 2010 - 20:09

    Alie:

    Kip Tandoori gearriveerd?

  • 28 Juni 2010 - 12:39

    Tineke:

    Nieuwe blog! Nieuwe blog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 72874

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 16 December 2012

Mijn wereldreis!

14 Maart 2010 - 11 Augustus 2010

Engeland reis.

Landen bezocht: