Ben ik jullie vergeten? - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Tamara Vels - WaarBenJij.nu Ben ik jullie vergeten? - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Tamara Vels - WaarBenJij.nu

Ben ik jullie vergeten?

Door: Tamaravels

Blijf op de hoogte en volg Tamara

03 Mei 2010 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Nee,

Oke, misschien een beetje, maar niet helemaal hoor! Alles gaat hier gewoon zijn gangetje en ik heb het gevoel dat ik verder weinig te melden heb.

Afgelopen dinsdag ben ik naar growth group geweest, dat is een soort bijbelkring. Het waren 10 mensen die ik niet kende, wat een beetje scary was maar iedereen is heel aardig en dat gaf me wel een goed gevoel.

Uhm, verder owja. Afgelopen weekend was het weekendje weg van de kerk, als je je opgeeft kan je mee, je gaat bijbelstudies doen maar ook leuke dingen. Ik had besloten om niet mee te gaan maar had daar achteraf wel spijt van. Iedereen had het zo goed naar zijn zin gehad, maarja, keuze gemaakt.

Het is vandaag bankholiday monday, wat eigenlijk betekend dat het gewoon een vrije dag is om niets, maar je hoort mij niet klagen. Duncan, iemand van de kerk besloot gister dat hij een barbeque wilde houden vandaag, dus dat kondigde hij af tijdens het eten, zijn woorden waren. "Ik heb morgen een barbeque, en iedereen is welcom. Ik steek hem aan rond lunch en ga door tot diep in de nacht. Ik heb alleen geen vlees of drinken dus dat zul je zelf mee moeten nemen, maar ik heb de barbeque!" Dus daar ga ik vanavond nog even heen.

Wat er verder nog te vertellen is...

Owja, over een week of 4 gaat mijn familie op vakantie en ik ga niet mee. Ik heb weinig zin om 6 uur in de auto te zitten en met kinderen op een kamer te slapen daar. Wat ga ik dan doen die week? Nou ik ga een paar dagen op minivakantie naar london. Een jeugdhotel kost bijna niets dus dat word wel tof. Nog 26 dagen voor ik daar heen ga, maar ik kijk er wel naar uit.

Dat was het denk ik wel. Ik wil nog even aan Tante Alie melden dat de post is aangekomen en dat was het wel.

  • 03 Mei 2010 - 14:31

    Alie:

    Fijn ;-)

  • 04 Mei 2010 - 04:54

    Mama En Papa:

    he, onze reaktie staat er niet op van gisteren.

  • 04 Mei 2010 - 04:57

    Mama:

    nog een vraagje, rechts boven in beeld staat een klein landkaartje en volgens mij klopt die niet, Sheffield ligt wel erg dicht bij een zee en onderin staat Tasmanie

  • 05 Mei 2010 - 20:49

    Alie:

    Je ouwe tante ziet wel dat het Sheffiled in Australië is hoor ;-).

  • 05 Mei 2010 - 20:49

    Alie:

    Oei, tiepvouwtje

  • 06 Mei 2010 - 05:16

    Mama:

    Dat ziet deze grijze moeder ook maar wie zet dat erin dan, doe je dat zelf of gaat dat automatisch

  • 06 Mei 2010 - 06:04

    Tamara:

    Dat kaartje doe ik niet, dat doet deze site.

  • 06 Mei 2010 - 13:08

    Tineke En Pim:

    Pim zegt: blebleblebleblebleblebleblebleblebleble.
    Mooi verhaal! Jammer dat je er gister niet was.
    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 72901

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 16 December 2012

Mijn wereldreis!

14 Maart 2010 - 11 Augustus 2010

Engeland reis.

Landen bezocht: